Skip Navigation Linksصفحه اصلی » نمایش خدمات

موافقت نامه سطح خدمات(SLA)
بسمه تعالی
 
ADSL ارتباطات داده ها و اینترنت پرسرعت (SLA) موافقت نامه سطح خدمات
شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری
 
به منظور شفاف سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه های ارتباطات داده ها و رعایت حقوق مشتریان و اصل مشتری مداری  توافق نامه سطح خدمات ارتباطات داده ها و اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری مطابق با ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات ارتباطات داده ها مصوب در جلسه شماره 177 مورخ 12/08/92 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به شرح زیر ارائه می گردد :
 
1.مشاهده فایل توافق نامه(SLA)
 
2- جدول پارامترهای موافقت نامه سطح خدمات  شرکت مخابرات استان جهت سرویس اینترنت پر سرعت +ADSL2
 

جدول پارامترهای موافقت نامه سطح خدمات  شرکت مخابرات استان جهت سرویس های اینترنت پر سرعت

پارامتر

شرح پارامتر

مقدارمجاز پارامتر در شبکه شرکت

نحوه اندازه گیری پارامتر

a

میزان تلفات بسته ها :میانگین  گم شدن بسته های آی پی در طول شبکه خدمت دهنده

PLR:Packet Loss Ratio

3%

PLR Test

b

تاخیر :متوسط زمانی که طول می کشد تا یک بسته آی پی از پورت دسترسی خدمت گیرنده تا نقطه انتهایی شبکه شرکت برسد

Latency

120 ms  

Latency Test

c

پهنای باند تضمین شده : به حداقل پهنای باند اختصاص یافته به خدمت گیرنده  در دوره زمانی اطلاق می شود

CIR:Commited Information Rate

0.125

SLA

MTTR

میانگین زمان بازیابی یا تعمیر : میانگین زمان رفع خرابی و برقراری مجدد خدمت

MTTR:Mean Time To Restore or Repair

48ساعت

SLA

Availability

ضریب دسترسی : مشخص کننده امکان دسترسی مشتری به حداکثر خدمات ارایه شده روی بستر شبکه شرکت

Availability %

98%

SLA

K

ضریب عدم دسترسی : جهت محاسبه جریمه ٬ ضریب عدم دسترسی محاسبه و از آنجا میزان جریمه بر حسب درصدی از تعرفه وبر اساس جداول 5و6 توافقنامه تعیین می شود . میزان جریمه از هزینه تعیین شده برای دوره زمانی کسر می شود .

K

مطابق جداول 5و6

SLA